Khamis, 26 Mei 2016

Setia Hujung Nyawa

Kenapa setia hujung nyawa? Kerana inilah tahun terakhir saya terpaksa berkorban dan berusaha sehabis baik untuk menunjukkan rasa cinta saya kepada tesis. Harapnya begitulah. Masa begitu pantas bergerak. Langsung saya tak perasan. Tarikh entry sebelum ini bulan Oktober tahun lepas. Terkejut pun, macam acah-acah dunia ku yang terlalu sibuk. Tidak juga terlalu sibuk. Cuma, saya begitu asyik menyusun strategi untuk menyiapkan fasa kedua penyelidikan PhD saya.

Saya tak fikir yang saya boleh menyusun ayat mencerita sesuatu tentang perjalanan PhD saya ketika ini. Diharapkan perjalanan ini bermanfaat untuk diri saya walaupun pahit berselang seli dengan manis hati berbunga mekar.

Takkan saya biarkan PhD terkubur sebelum ditemui cinta setia nan suci itu. InsyaAllah.


Tiada ulasan:

AKU & IIUM

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Dah lama aku tak luangkan masa untuk coretkan sesuatu di sini. Ruangan ini dulunya ...